5/19/2016

Wyjaśnienia skarbeczki :*

Myśleliście, że to koniec?
Ależ oczywiście, że nie!
Tak łatwo się mnie stąd nie pozbędziecie :D
Także no...Ten....Powracam i ogólnie się trochu zastanawiam czy nie zacznę nowego opowiadania, bo na to skończyły się już mi pomysły :/
Czyli, że na pewno pojawi się ankieta.
Także teraz mam kilka dat w których będę nieobecna xd
Zacznijmy od....
2.06-w szkole mam Dzień Dziecka
3.06-Jedziemy z klasą na przedstawienie xd
4.06-Jadę na Lednicę dla młodzieży :D
7-9.06-Wycieczka klasowa do Wrocławia :)
20.06-Mam bal szkolny dla ostatnich klas :P
1-7.07-Jadę na tak zwane ,,Wakacje z Bogiem".
 Także tak xd
Ogólnie tak to wygląda xd Cały początek czerwca zawalony wyjazdami itp. :P
Zresztą ogólnie ostatnio się trochę u mnie pozmieniało oraz ja też się trochę pozmieniałam...
Pozmieniały się moje relacje z innymi...
Dzisiaj prawie że straciłam mojego przyjaciela...
Mnóstwo jest kłótni u mnie w szkole jeśli chodzi o klasową wycieczkę...
Teraz staram się o jak najlepsze oceny, by wyjść z jak najlepszym świadectwem ze szkoły itd...
Wiem już, że prowadzenie samej bloga ,,modowego" nie jest moją mocną stroną, dlatego odchodzę z tamtego bloga.
Ale spokojnie. Na tym i na pingerze zostaję :D
Kiedy pojawi się najbliższy post?
Będzie to raczej albo nowy prolog, albo kolejna część tamtego opowiadania.
Zobaczymy jak Wy zagłosujecie :)
JA się już zmywam, bajo :*
Mr.Sangster aka Tinistas :D

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze! To największa motywacja dla mnie :*