12/23/2015

Rok na blogu!

Hey, hey, hey!
Dokładnie wczoraj, minął rok od dodania 1 postu tutaj, co oznacza, że wybił mi rok!
Jestem zarazem szczęśliwa i smutna.
Cieszę się, że jestem tu tak długo, ale przykro mi, że jest tak mało komentarzy...
Niby jest to 12 tyś. wyświetlen, ale nadal nie czuję, żeby było was dużo :(
No, ale co?!
W niedzielę miał być op, tak wiem, ale nie wyrobiłam się, ale jest już przerwa świąteczna, także jest już lepiej!
W ferię napiszę na zapas :D
Moje województwo ma jako pierwsze ferie, także ten....no...
Cieszcie się, bo może wtedy dodam tego dawno zaczętego os'a :D
Także, ja już zmykam :*
Bye :*
#Tinistas


1 komentarz:

  1. Ja tu jestem! Odkryłam ostatnio Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Będę czekać na następne wpisy z niecierpliwością. Moje województwo też ma jako pierwsze ferie. :D :* Pozdrawiam i życzę Ci mnóstwo weny! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! To największa motywacja dla mnie :*